Kategóriák
TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, melyet bankkártyával is kifizethet a futárnál utánvétes vásárlás esetén.

Díjmentes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén! A nagy és súlyos termékek kivételt képezhetnek.

Fizetési megoldás
Bankkártyás fizetés

Hírlevél
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
0
0
5
6
0
7
9

Havidíj - Átalánydíj

Szolgáltatásainkról

Üzletpolitikánk része, hogy megfizethető áron kínáljunk professzionális berendezéseket, amelyek a szervezet számára ideális minőségű, forrásvíz tisztaságú vizet állítanak elő.

Azonban ahhoz, hogy ez a vízminőség állandó maradjon, bizonyos időközönként ki kell cserélni a berendezések szűrőit.

Ez valamennyi víztisztítóra igaz, sőt mint bármely más készülék, ezek is meghibásodhatnak.

Mivel tisztában vagyunk vele, hogy legtöbbünk élete már így is elég bonyolult, szeretnénk elérni, hogy egy víztisztító fenntartása könnyebbséget és ne plusz terhet jelentsen az ügyfeleink számára.

A megoldásunk: átalánydíjas és havidíjas szűrőcsomagok!

Tapasztalataink alapján a rendszeresen karbantartott készülékekkel kevesebb gond van, és stabil jó minőségű vizet produkálnak.

A előíráshoz igazodó, rendszeres karbantartás tehát mindannyiunk érdeke. A havidíjas és átalánydíjas módszerünk is azt segíti, hogy kialakuljon egy rendszeresség a karbantartások megvalósulásában, anélkül, hogy az ügyfélnek számon kellene tartani, és minden alkalommal megrendelni az aktuálisan cserélendő szűrőket.

Kiknek ajánljuk ezt?

Azoknak, akik szeretik a rendszerességet és szeretik kényelmesen intézni a dolgaikat. Ez egy kényelmi funkció.

Egyaránt ajánljuk azoknak, akik maguk fogják végezni a szűrőcseréket saját készülékükön, és azoknak is, akik szakemberre bíznák azt. 

De kezdjük az elejéről a készüléked megvásárlásától

Víztisztító készülék vásárlását követően minden készüléket nyilvántartásba veszünk. Ez egy díjtalan szolgáltatás. A legtöbb készüléknél szükséges a szűrők cseréje fél évente, hogy az előállított víz mindig jó minőségű, egészséges legyen.

A készülékek hosszú távú fenntartását három Különböző megoldást kínálunk, hogy segítsünk kényelmesebbé és kedvezőbbé tenni azt, egy átalánydíjas, valamint kétfajta havidíjas megoldással.

Ezeket a későbbiekben részletesen is kifejtünk, de röviden összefoglalva:

Nyilvántartásba vétel

A tőlünk vásárolt készüléket minden esetben nyilvántartásba vesszük azokkal az adatokkal, amivel a vásárlás történt.

Standard Átalánydíj

Az átalánydíj esetén minden karbantartáskor ugyanakkora összeget kell fizetned. Ez ideális azoknak, akiknek fontos a pénzügyi kiszámíthatóság. Ebben az esetben mi végezzük el a karbantartásokat.

Standard Havidíj

A szűrők árát fizeted, mi kiszállítjuk, de a cseréjüket magad végzed.

Prémium Havidíj

Ez a havidíjas megoldás egy abszolút kényelmi szolgáltatás, amikor a szűrőket is mi cseréljük ki neked.

Nyilvántartásba vétel

A webáruházban a készülék vásárlásának idején megadott adatokkal, a víztisztító készüléket nyilvántartásba vesszük, vagyis hozzád kapcsoljuk. Természetesen, ha pl. ajándékba veszed valakinek, akkor az illető hozzájárulását kérve az Ő nevén is van mód a nyilvántartásba vételre.

Ez egy díjtalan szolgáltatás, mellyel arra törekszünk, hogy a karbantartások megvalósuljanak attól függetlenül, hogy ezt magadnak végzed, vagy minket bízol meg vele. Ez egy legalapvetőbb kényelmi szolgáltatás, amivel lehetővé tesszük, hogy ne neked kelljen észben tartani ezt is.

E szolgáltatás kapcsán félévente telefonon értesítünk, hogy szükséges elvégezni a karbantartást a víztisztítódon. Mindezt a szolgáltatást addig végezzük, amíg az aktuálisan cserélendő filtereket tőlünk vásárolod. Ha a filterek vásárlása nem nálunk történik, abban az esetben a készülékedet töröljük a nyilvántartásunkból. Ezt ne vedd zokon, egyszerűen nem szeretnénk időt fordítani arra, hogy a kapcsolatunk ne legyen kölcsönös!

Van mód máshol vásárolt készülékek nyilvántartásba vételére is, hogy a szolgáltatásainkat tudd élvezni. Ez csak egyeztetés kérdése. Ilyenkor néhány dolgot egyeztetnünk érdemes pl. a készülék típusával és állapotával kapcsolatban.

Átalánydíj

Az átalánydíj mértékét, amennyiben egy készüléknél van ilyen, minden esetben feltüntetjük az adott készülék termék oldalán a kosárgomb körüli részen.

Sok készüléknél félévente eltérő, hogy mely szűrőket kell cserélni. Mivel az egyes szűrők árai eltérnek, azt elkerülendő találtuk ki az átalánydíjat, hogy ne érjen váratlanul, ha egyik csere jóval többe kerül, mint a másik. Neked és nekünk is kellemetlen az érzés, amikor kiderül, hogy sokkal kisebb összegre számítottál. A legtöbb készüléknél két évente ismétlődik az a ciklus, ami alatt az összes szűrő kicserélődik. Így tehát bedobtuk a perselybe a karbantartáskor felmerülő összes költséget, mint a csereszűrők árát, munkadíjat, kiszállást erre az időszakra és elosztottuk a karbantartások számával. Az így kapott összeg az átalánydíja egy készüléknek, melyet a félévente esedékes karbantartáskor kell megfizetned.

Az átalánydíjat nem előre kell fizetni. A nyilvántartásunk segítségével időben értesítünk a karbantartás szükségességéről.

Telefonon keresünk egy kölcsönösen megfelelő időpont egyeztetésére.

Az átalánydíjat a munka elvégzését követően kell kifizetned, amire több lehetséges mód is van ma már a készpénztől, az utaláson át a kártyás fizetésig.

Standard Havidíj

Tulajdonképpen itt is a kiszámíthatóság az elsődleges szempont. Bizonyos készülékhez tartozik egy “Standard Havidíj” nevű szolgáltatás. Ez végtelenül egyszerű, mert minden hónapban az adott készüléknek megfelelő havidíjat kell megfizetned minden hónap 5.-ig. Mi pedig cserében minden hatodik befizetést követően küldjük automatikusan az éppen akkor cserélendő filtereket, amit magadnak cserélsz ki.

Egy ilyen ciklus, a készülék típusától függően egy vagy két évig tart.

A csomagjaidat a GLS-el küldjük házhoz neked. Erről előre külön nem értesítünk, a GLS-től úgyis kapsz egy levelet a kézbesítés időpontjáról, amin keresztül további egyeztetésre is van lehetőséged.

Ha kiválasztottad a víztisztítódat, akkor a kosár gomb felett választhatod ki, hogy szeretnél-e hozzá telepítést is. Illetve kiválaszthatod a “Standard Havidíj” lehetőséget.

A vásárlást követően felvesszük veled a kapcsolatot, és beállítjuk a rendszerünkben a készülékhez választott szolgáltatást. A havidíjak számlázása e-mailen keresztül történik, melyet csak a készüléked beszerelését követően indítunk.

Egy dolgot kérünk cserébe, mely mindkettőnk dolgát megkönnyíti. Állíts be a bankodnál egy állandó átutalási megbízást minden hónap 5.-i teljesítéssel. Így Te is és Mi is biztosak lehetünk benne, hogy ez hosszú távon működhet. Hidd el, nem szívesen zaklatunk azzal, hogy elmaradtál a befizetésekkel.

Hacsak a készülékkel nem történik valami komolyabb meghibásodás, további költséged nem lesz a karbantartással.

Összefoglalva tehát, Te minden hónapban fizetsz egy összeget, mi pedig automatikusan küldjük neked a csere filtereket minden hatodik hónapban, amit magadnak kell cserélned.

Persze van rá lehetőség, hogy karbantartást kérj, de ezt a kiszállási díjat nem tartalmazza a havidíjad.

Prémium Havidíj

Itt egy kicsi tovább bővítettük a szolgáltatásunkat. Tulajdonképpen majdnem mindenben megegyezik az előzővel, azzal a különbséggel, hogy itt a szűrőidet is mi cseréljük, éppen ezért a havidíj összege is magasabb egy kicsit.

Tehát azoknál a készülékeknél, amelyhez tartozik “Prémium Havidíj” nevű szolgáltatás minden hónapban az adott készüléknek megfelelő havidíjat kell megfizetned minden hónap 5.-ig. Minden hatodik befizetést követően felvesszük veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyezessünk a karbantartás elvégzésére. Egy ilyen ciklus egy, vagy két évig tart, készüléktől függően.

Ha kiválasztottad a víztisztítódat, akkor a kosár gomb felett választhatod ki, hogy szeretnél-e hozzá telepítést is. Illetve kiválaszthatod a “Prémium Havidíj” lehetőséget.

A vásárlást követően felvesszük veled a kapcsolatot, és beállítjuk a rendszerünkben a készülékhez választott szolgáltatást. A havidíjak számlázása e-mailen keresztül történik, melyet csak a készüléked beszerelését követően indítunk.

Egy dolgot kérünk cserébe, mely mindkettőnk dolgát megkönnyíti. Állíts be a bankodnál egy állandó átutalási megbízást minden hónap 5.-i teljesítéssel. Így Te is és Mi is biztosak lehetünk benne, hogy ez hosszú távon működhet. Hidd el, nem szívesen zaklatunk azzal, hogy elmaradtál a befizetésekkel.

Hacsak a készülékkel nem történik valami komolyabb meghibásodás, további költséged nem lesz a karbantartással.

Összefoglalva tehát, Te minden hónapban fizetsz egy összeget, mi pedig félévente felhívunk időpont egyeztetéssel kapcsolatban.

Még néhány információ

Mivel ezeket a díjakat úgy számoltuk ki, hogy egy teljes két éves időszakban cserélendő összes szűrő árát bekalkuláltuk, ezért a szolgáltatás felmondását azért nem javasoljuk, mert számodra a kétéves ciklus végén járó utolsó szűrőcsomagod kézhezvételének alkalmával lesz teljesen arányban a ráfordításod azzal, amit cserébe kapsz.

A szolgáltatást persze bármikor fel lehet mondani menet közben is. A legoptimálisabb, ha akkor teszed meg, amikor az egyik félévben a szűrőcsomagot megkaptad, és még nincs plusz befizetésed.

Menet közben is megszüntetheted, ebben az esetben a pluszban befizetett havidíjakat visszafizetjük. A kétéves cikluson belüli megszüntetés esetén arra nincs mód, hogy az árakat újrakalkuláljuk és további különbözetet fizessünk meg, ha a befizetésed nincs egálban az átvett csereszűrők értékével.

De általában rugalmasak és jópofák vagyunk, megpróbálhatsz egyezkedni. 

Ha észleljük, hogy a készüléked rendellenesen működik, mert ilyen néha előfordul, vagy szivárog valahol, természetesen ezt orvosoljuk.

Sok alkatrésznek a cseréjét tartalmazza pluszban az átalánydíj és a havidíjak, de azért mindent nem tudunk díjmentesen biztosítani. Ezeknek a tételeknek a listáját alább találod egy táblázatban a teljesség igénye nélkül.

A havidíjas előfizetéseknél nem tudunk módot adni arra, hogy egy nagyobb egy összegű befizetést követően korábban kapd kézhez a következő szűrőcsomagodat. Ezek az előfizetések kimondottan arról szólnak, hogy a folyamatos egy összegű havidíjak befizetését követőn minden hatodik befizetés után kapod a szűrőcsomagodat.

Éppen ezért a lakhelyeden rendelkezésre álló hálózati víz minősége befolyásolhatja, hogy a megvásárolandó készülékkel részt vehetsz-e a havidíjas programban. Mivel egyes helyeken olyan rossz a hálózati víz minősége (keménység, vas tartalom, egyéb oldott szennyezőanyagok erős koncentrációja), hogy a karbantartásokat sűrűbben kell végezni, vagy nem is ajánlott emiatt víztisztító készülék telepítése. Ebben az esetben nem vesszük be a készüléket a havidíjas programba.

Komoly komplex szűrőrendszerekkel lehet orvosolni ezeket a problémákat is, de az már nem háztartási víztisztító berendezéssel egyenértékű, hanem sokkal nagyobb beruházás.

A fentiek miatt szintén nem javasoljuk ezeket a készülékeket olyan helyre telepíteni, ahol az épület vízellátása számára csak kútvíz áll rendelkezésre.

Standard Átalánydíj Standard Havidíj Prémium Havidíj Nyilvántartás

Összege

25.000 Ft-tól

Készülék függő

Készülék függő

Díjtalan

Tartalmazza  a csereszűrők árát

Igen

Igen

Igen

Nem

Tartalmazza a  félévente esedékes karbantartás munkadíját

Igen

Nem

Igen

Nem

Rendszeres karbantartási időszakon túli, egyéb okok miatti kiszállási díj

Nincs (Amennyiben rendszeresen félévente történik a karbantartás)

Van

Nincs

Van

Készülék nyilvántartása

Igen

Igen

Igen

Igen

Tartalmazza a futárköltséget a félévente esedékes szűrők eljuttatásánál

Nincs

Igen

Nincs

Nem

Garancia

4 év

2 év

4 év

2év

Gyorscsatlakozók, cső, négyutas nyomáskapcsoló, visszacsapó szelep, áramlás szabályozók

Díjmentes, az általunk végzett karbantartás alkalmával

Díjmentes, az általunk végzett karbantartás alkalmával

Díjmentes, az általunk végzett karbantartás alkalmával

Díjmentes, az általunk végzett karbantartás alkalmával

✴︎ Vásárlói klub kedvezmény a webshopban (kivéve a készülékek szűrőbetétei, illetve az akciós termékek)

5%

5%

5%

Nincs

Számos alkatrész van, amit az általunk végzett karbantartás alkalmával díjmentesen cserélünk, amennyiben az meghibásodott.

✴︎ Egyes termékeinkre 5% kedvezményt tudunk biztosítani átalánydíjas és havidíjas ügyfeleink részére. Amennyiben havidíjas vagy átalánydíjas ügyfelünk vagy, kérlek regisztrálj az oldalunkon keresztül, ha eddig még nem tetted meg, és mindenképp jelezd felénk, hogy be tudjunk venni háttér-rendszerünkön belül a kedvezményes vásárlói klub csoportunkba.

Ha ez megtörtént, belépés után már megjelennek számodra a vásárlói klubtagsági árak az egyes termékeknél.

Webáruház készítés